انبارهای گلستان

۹۸.۵ درصد انبارهای گلستان در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده است

 

۹۸.۵ درصد انبارهای گلستان در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ساماندهی مناسب در عرضه و تقاضا اظهار کرد: ۹۸.۵ درصد انبارهای گلستان در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده است و اداره کل صمت و دستگاه های نظارتی به اطلاعات این انبارها دسترسی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس امروز در جلسه کمیسیون استان تصریح کرد: ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها به حفظ تعادل در بازار کمک می کند و صاحبان ۱.۵ درصد انبارهای موجود ثبت نشده تا پایان سالجاری فرصت ثبت در این سامانه را دارند.
وی افزود: انبارهای جدید در سال ۱۴۰۰ و به بعد امکان ثبت در سامانه انبارها را خواهند داشت اما انبارهای موجود در سال آتی ثبت نخواهند شد و فعالیت آنها غیرمجاز و جرم تلقی می شود.
استاندار گلستان یادآور شد: تلاش ما کاهش فشار بر مصرف کننده و تولیدکننده است و اجرای صحیح قوانین در حوزه انبارها به برقراری تعادل در بازار کمک می کند.
حق شناس با تشریح وضعیت استان در زمینه قاچاق کالا و ارز گفت: خوشبختانه گلستان جز استان هایی است که کمترین درگیری را در حوزه قاچاق دارد و البته باید قوانین در این حوزه به درستی برای مردم تشریح شود تا ابهامات آنان مرتفع شود.
در ابتدای این جلسه امیرحسین نصرتی سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارشی از اقدامات این کمیسیون ارائه کرد.

منبع : وزارت کشور