۲۱۶ پروژه در البرز بمناسبت هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت/جان باختگان و بستری های کرونایی در البرز رو کاهش هستند/

۲۱۶ پروژه در البرز بمناسبت هفته دولت

۲۱۶ پروژه در البرز بمناسبت هفته دولت نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال بمناسبت هفته دولت در البرز ۲۱۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و ۵۲ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ساوجبلاغ که روز یکشنبه همزمان باهفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال در این ایام در البرز ۲۱۶ پروژه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و ۵۲ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۸۸ پروژه با اعتبار ۴۳۳ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان به بخش خصوصی تعلق داشت.
شهبازی گفت: شهرستان ساوجبلاغ بیشترین پروژه قابل بهره برداری را در این ایام دارد چراکه در مجموع در این شهرستان ۵۱ پروژه با اعتباری بیش از هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲۸۵ نفر افتتاح شد.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه ۶ شهرستان البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و طالقان در شرایط نارنجی است، سفرهای هفته دولت را با کمترین تراکم جمعیت برگزار کردیم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیشتر و بهتر صورت گیرد.
استاندار البرز گفت: خدا را شاکریم که تعداد جان باختگان و بیماران بستری در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.
وی افزود: تصمیمات بسیار خوبی در ستاد ملی کرونا اتخاذ و در البرز نیز به نحو صحیح اجرایی شد  که اکنون شاهد نتایج آن هستیم، امید است که باهمراهی مردم این روند استمرار یابد چراکه هر گونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجبات افزایش بیماران را فراهم می کند.

منبع:وزارت کشور