۱۰۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی

۱۰۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان هرمزگان تخصیص یافت

۱۰۰ درصد اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان هرمزگان تخصیص یافت - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار هرمزگان در لحظات پایانی سال ۱۳۹۹ از اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فریدون همتی در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، تشکر و قدردانی کرد.
 
همتی گفت: با توجه به تلاش های بی وقفه کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان هرمزگان، لازم دیدم که برای تشکر در کنار شما باشم و از نزدیک از تلاش های شما قدردانی کنم.
 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه پس از پیگیری‌های صورت گرفته در دیدار با مدیرکل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۰۰ درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای با موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی استان هرمزگان، تخصیص یافت.
 
وی خاطرنشان کرد: این اعتبارات نقش بسزایی در توسعه هرمزگان در حوزه راه‌های روستایی، اسکله های صیادی، احداث و تکمیل بیمارستان های استان، گردشگری، فرهنگی، حمل و نقل  و انرژی خواهد داشت.
 
در این بازدید، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان، گزارشی از اعتبارات هزینه‌ای و درآمدهای استان هرمزگان را ارائه داد و استاندار هرمزگان نیز ضمن تشکر از وی، گفت: تحلیل، درایت و مدیریت یکی از مسئولیت‌های بزرگ مدیریت امور اقتصادی و دارایی استان است.

منبع : وزارت کشور