گفتگوی تلفنی استاندار گلستان با فرماندار رامیان

گفتگوی تلفنی استاندار گلستان با فرماندار رامیان و دستور اعزام تیم های امدادی به مناطق زلزله زده

گفتگوی تلفنی استاندار گلستان با فرماندار رامیان و دستور اعزام تیم های امدادی به مناطق زلزله زده - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

 

استاندار گلستان بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در رامیان که بامداد امروز رخ داد، در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان و همچنین دهیاران روستاهای حادثه دیده، وضعیت خسارات وارده را جویا شد و دستور اعزام نیروهای امدادی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس همچنین ساعت ۴:۲۰ دقیقه صبح، در گفتگویی رادیویی، گزارشی از آخرین وضعیت این حادثه ارایه کرد.
 زلزله ۵.۱ ریشتری رامیان ساعت ۰۲:۰۴ امروز رخ داد که تاکنون ۳۴ نفر بر اثر ترس از زلزله و در هنگام فرار مصدوم شدند که از این تعداد، ۱۷ مصدوم به صورت سرپایی مداوا و ۱۷ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند و هم اکنون فقط یک مصدوم در بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس بستری است و خوشبختانه مصدوم بدحال و یا فوتی نداشت. همچنین تعدادی از خانه های خشتی – گلی و قدیمی ساخت روستاها دچار ترک خوردگی یا ریزش دیوار شد.
 ۱۶ تیم امدادی ۴ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودرو کمک دار سبک، یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودروی ترابری سنگین به مناطق تحت تأثیر زلزله اعزام شدند.
همچنین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از روستاهای خسارت دیده بازدید کرد.