کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است / ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی در راه است

 

کرونای انگلیسی در کرمانشاه در حال اوج گرفتن است / ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی در راه است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی

استاندار کرمانشاه از افزایش تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان خبرداد و گفت: فردا در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ « هوشنگ بازوند» در حاشیه اولین نشست ستاد ملی کرونا در سال جدید که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط زنده تصویری با ستادهای استانی برگزار شد؛ اظهار داشت: بر اساس نمودارهای ارائه شده در جلسه ستاد ملی کرونا، وضعیت کرمانشاه چندان مناسبی نیست و آمار مبتلایان به ویروس انگلیسی با شیب بالایی در حال افزایش است و همچنین متاسفانه وضعیت شهر اسلام آباد قرمز و شهر گیلانغرب نیز نارنجی شد.

وی تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و گفت: بررسی های انجام شده نشان می دهد که متاسفانه کمتر از ۵۰ درصد مردم استان پروتکل‌ها رعایت می کنند و بازدیدهایی هم که از شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها داشته‌ام بیانگر همین موضوع است.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: این وضعیت هشدار دهنده نشانگر این است که کرمانشاه در آستانه یک پیک بسیار خطرناک است که باید برای کنترل آن تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

بازوند خاطرنشان کرد: فردا در نشست ستاد استانی کرونا برای اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های جدید برای مقابله با این ویروس مرگبار تصمیم گیری می‌کنیم و از مردم می خواهیم نسبت به خطرات این ویروس مرگبار انگلیسی بی تفاوت نباشند زیرا اگر وضعیت به این شکل تداوم پیدا کند شاهد وضع محدودیت های بیشتر و همچنین آسیب بیشتر به معیشت مردم و اقتصاد استان خواهیم بود.

منبع : وزارت کشور