کارخانجات آی تی ام سی و صنایع الکترونیک

کارخانجات آی تی ام سی و صنایع الکترونیک شیراز آماده ارائه خدمات فنی هستند

کارخانجات آی تی ام سی و صنایع الکترونیک شیراز آماده ارائه خدمات فنی هستند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار فارس با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر وی سی در استان فارس راه‌اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عنایت ‌الله رحیمی در جلسه بررسی مشکلات ارتباطی فارس و کنترل پیشرفت مصوبات سفر خردادماه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، بیان کرد: مطالب خوب و ارزشمندی در این جلسه مطرح شد و اگر کنترل پروژه به موقع انجام شود به بسیاری از مطالبات استان پاسخ داده خواهد شد.
او ضمن تقدیر از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دستور صدور راه‌اندازی سایت ۵G در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ، مجموعه جهانی تخت جمشید ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و باغ ارم اعلام کرد  ارتقا و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در فراشبند ، معدن کوه سورمه ، نیروگاه بوانات و ایزدخواست نیز در این سفر مطرح شد و مورد موافقت وزیر قرار گرفت.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با تاکید بر اینکه فضاهای اینترنتی می‌توانند تحول سریع اقتصادی را ایجاد کنند، گفت: در این سفر همچنین دستور  تسریع بسترسازی زیرساخت ارتباطی در پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در سال آینده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده است.
رحیمی با اشاره به پتانسیل فارس و شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور پیشنهاد داد که دانشگاه جامع سایبری و صندوق خطرپذیر  در استان فارس راه‌اندازی شود.
او خاطرنشان کرد: پوشش ارتباطی شهرستان‌های فراشبند و قیر و کارزین، بوانات، اقلید ، کامفیروز مرودشت و آباده طشک مود درخواست است که امید است در قالب همین جلسات کنترل پروژه مورد بررسی قرار گیرد و منجر به حصول نتیجه  شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: نیازمند توجه ویژه وزارت ارتباطات به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پارک علم و فناوری استان هستیم.
وی با بیان اینکه کارخانجات صنایع الکترونیک و آی تی ام سی  آمادگی ارائه خدمات فنی به مخابرات و وزارت ارتباطات و اپراتورها را دارد و می‌تواند زمینه اشتغال مناسبی برای جوانان در این حوزه ایجاد کند.

منبع : وزارت کشور