پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور /سردار حاج قاسم سلیمانی که عمود محبت و ارادتش خیمه دلهایمان را برافراشته بود و یاد و نام این امیر بی بدیل زمزمه هر روز پیر و جوان و کودکان مظلوم منطقه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از سازمان مدیریت بحران کشور متن کامل پیام رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به شرح زیر است :
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا ا… علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.
​ دست تقدیر فرماندهی دلاور ولایتمدار و جان برکفی از خط مقدس و سرخ محور مقاومت را از ما گرفت. سردار حاج قاسم سلیمانی که عمود محبت و ارادتش خیمه دلهایمان را برافراشته بود و یاد و نام و ذکرش زمزمه هر روز پیر و جوان و کودکان مظلوم منطقه بود. سردار سرلشکری که آوازه رشادت هایش و هیمنه مجاهدت هایش در مبارزه با تروریستهای تکفیری- آمریکایی؛ شیطان بزرگ را برای طراحی ترور ناجوانمردانه اش ترغیب نمود و این امر بی بدیل را به فیض عظمای شهادت رساند. اینجانب بواسطه توفیق خدمتگذاری مردم شریف و ولایتمدار کرمان از نزدیک با این مرد فرزانه پیرو محض ولایت و تشنه برقراری امنیت آشنایی داشتم. شهادت می دهم لباس فاخر شهادت برازنده قامت استوار او ، و خط سرخ شهادت تنها مسیر سعادتش بود که به آرزوی دیرینه اش رسید. اینجانب این سلمه عظیم و غم مُعظم را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج ) مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ، ملت شریف ایران اسلامی، تمامی ملل مظلوم جهان، مردم نجیب و قهرمان پرور کرمان و بیت محترم حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می نمایم. رجاء واثق دارد خون پاک و پیکر صد چاک امیر سرافراز که به تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در دشت بلا بر زمین افتاد برخواهد خواست و دامان ناپاک تمامی خناثان و مستکبران جهان به ویژه آمریکا ، اسراییل و اذنابشان را به مدد سربازان حریم ولایت و رهروان قاسم سلیمانی شیفته شهادت خواهد گرفت و دیری نخواهد پایید که طومار خباثت هایشان در جهان را درهم خواهد پیچید .بعون الله .
خدمتگزار سابق مردم نجیب و شریف استان کرمان اسماعیل نجار
رییس سازمان مدیریت بحران کشور