پتروشیمی هلیلان بستر ساز توسعه و اشتغالزایی در منطقه

پتروشیمی هلیلان بستر ساز توسعه و اشتغالزایی در منطقه/ آغاز بکار پترشیمی هلیلان در خرداد ماه

 استاندار ایلام:

پتروشیمی هلیلان بستر ساز توسعه و اشتغالزایی در منطقه/ آغاز بکار پترشیمی هلیلان در خرداد ماه

محمد نوذری در نشست بررسی مسایل و مشکلات پتروشیمی هلیلان از آغاز عملیات پتروشیمی هلیلان خبر داد و اظهار داشت: کار اجرایی پتروشیمی هلیلان تا پایان خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد نوذری  در نشست بررسی مسایل و مشکلات پتروشیمی هلیلان از آغاز عملیات پتروشیمی هلیلان خبر داد و اظهار داشت: کار اجرایی پتروشیمی هلیلان تا پایان خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.
نوذری در ادامه به نقش پتروشیمی هلیلان در توسعه و پیشرفت این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: آغاز بکار این پروژه مهم بسترهای اشتغال پایدار در منطقه در فراهم خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با آغاز بکار پتروشیمی هلیلان، ۷۵ مگاوات برق در این مجموعه تولید می شود که این مهم می تواند نیاز داخل استان را تامین کند.
استاندار ایلام با تاکید بر برنامه ریزی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان هلیلان توسط دستگاههای اجرایی بر همکاری و همراهی نهادهای انقلابی، بنیادها و گروه های جهادی با دولت تاکید کرد.
وی از دستگاههای اجرایی مرتبط خواست زیرساخت های شهرستان تازه تاسیس هلیلان از جمله راه های دسترسی، تامین آب شرب، زیرساخت های شهری و اشتغال جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.