ورزش مازندران

ورزش مازندران یک ظرفیت ملی است

ورزش مازندران یک ظرفیت ملی است- وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار مازندران، گفت: ورزش مازندران یک ظرفیت ملی است و سهم بالایی در مدال آوری و افتخارآفرینی برای کشور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان همزمان با هفته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگاران افزود: همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه بمنظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین توسعه و ترویج این مهم در خانه و خانواده، هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری می شود.
وی با اشاره به این که ورزش بدون شک یکی از مهمترین ارکان شادابی و سلامت جسم و روح و نیز شاخص بسیار مهم اجتماعی در زندگی انسان امروز محسوب می گشود، تصریح کرد: ورزش یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع مختلف بشمار می رود.
حسین زادگان، ورزش مازندران را یک ظرفیت والا و زمینه ساز افتخارآفرینی در صحنه های مختلف بین المللی دانست و گفت: دولت توجه خاصی به توسعه زیرساخت های ورزشی دارد و در مازندران اکنون تجهیز و بهسازی و روند اتمام پروژه های ورزشی از سرعت خوبی برخوردار است.
او ادامه داد: امید است با تعامل و هم افزایی دستگاه های مسئول و همراهی دستگاه ورزش استان، زمینه توسعه ورزش همگانی و تسریع تجهیز و بهسازی زیرساخت های ورزشی و حضور قدرتمندانه تیم های مختلف مازندران در لیگ های ورزشی فراهم آید.

منبع : وزارت کشور