هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی

هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد

هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار همدان با بیان اینکه متولیان امر با جدیت بر تنظیم قیمت های بازار و توزیع کالاها نظارت دارند، گفت: هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم در ماه پایانی سال وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیدسعید شاهرخی در بیست‌ و دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: انبارهای استان از نظر ذخیره اقلام اساسی در وضعیت مناسبی قرار دارد و کمبودی برای تامین مایحتاج مردم وجود ندارد و مردم نگران نباشند. 

وی با بیان اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می شویم، از اعضای ستاد تنظیم بازار استان خواست فرایند توزیع کالاهای اساسی را تا شب عید تدوین و ارائه کند. 

استاندار همدان تاکید کرد: در این فرایند باید چگونگی توزیع در بین گروه‌های هدف اعم از نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد، فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها مصرف و کارگری مشخص شود. 

شاهرخی نظارت بیشتر بر شبکه توزیع استان را ضروری دانست و افزود: طرح توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت قرمز کارشناسی شده و دقیق باشد تا مناطق مرکزی و حاشیه شهر به طور یکسان بهره مند شوند. 

او تصریح کرد: دستگاه‌های متولی باید به گونه‌ای در بازار حضور داشته باشند که مردم این حضور را لمس کنند و شاهد آرامش بازار و رضایتمندی مصرف کنندگان باشیم. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه بازاریان استان همدان، از بهترین کسبه و صنوف هستند یادآوری کرد: قدردان زحمات اتحادیه‌ها، اصناف، بازاریان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان استان که مدبرانه و با قدرت در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده اند، هستیم. 

شاهرخی به مردم اطمینان خاطر داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اجازه نمی دهیم اقشار مختلف مردم در زمینه کالاهای اساسی نگرانی و دغدغه ای داشته باشند. 

منبع : وزارت کشور