همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداریها با موضوع توسعه روستایی

همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداریها ، با موضوع توسعه روستایی امروز (چهارشنبه) با حضور خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تنی چند از مدیران بانک ها و مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداریها در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در این همایش مباحث مربوط به کارآفرینی روستایی و اقدامات مشترک وزارت کشور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم دفتر معاون اول رئیس جمهوری در راستای توسعه کارآفرینی، اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی مناطق روستایی ارائه شد.
خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همسویی اقدامات وزارت کشور و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم دفتر معاون اول رئیس جمهوری در توجه به ابعاد اقتصادی و رونق اشتغال در مناطق روستایی را در دولت تدبیر و امید به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد : اجرایی شدن این اقدامات آثار و برکات مثبتی در توسعه مناطق روستایی کشور داشته است.
در ادامه یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنتعی ایران گزارشی از برنامه ها و اقدامات این سازمان در خصوص حمایت از تولید نواحی صنعتی و روستایی و ایجاد خوشه های کسب و کار ارائه کرد..
همچنین مدیران عامل پست بانک, صندوق کارآفرینی امید و بانک سینا گزارشی از اقدامات و برنامه های بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح های اشتغال زای روستایی ازمحل منابع صندوق ذخیره ملی را ارائه و به پرسشهای حاضران پاسخ گفتند.