استاندار خراسان شمالی:

هدف تروریست ها ضربه زدن به حماسه ملت ایران بود/ ترورها انسجام مردم را بیشتر کرد

صالحی با محکوم کردن دوباره اقدام تروریستی اخیر مزدوران داعش در ساختمان مجلس و حرم امام خمینی (ره) که به شهادت شماری از هم وطنان از جمله دو هم استانی منجر شد، آن را اقدامی کور در راستای ضربه زدن به حماسه بزرگ ملت ایران توصیف کرد و گفت: دشمن بداند که این ترورها انسجام مردم ما را بیشتر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدرضا صالحی گفت: هر زمان ملت ایران حماسه ای می آفریند، دشمن قصد می کند که ضربه ای به این نظام و کشور وارد کند، ولی این آرزو را به گور خواهند برد. وی تصریح کرد: کوردلان بدانند که هیچ امتیازی از این ترورهای کور به دست نخواهند آورد.
مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، از حضور و مشارکت بالای مردم استان به ویژه شهرستان اسفراین در این رویداد حساس و سرنوشت ساز قدردانی کرد و گفت: مردم ما با حضور در این انتخابات فارغ از این که به کدام نامزد حاضر در عرصه رأی دادند، در خلق حماسه ای بزرگ مشارکت داشتند.
در پایان این مراسم با حضور حسینعلی امیری معاون رئیس جمهوری در امور مجلس، هادی قوامی نماینده اسفراین در مجلس و شماری از مقام های مسئول استانی، کلنگ احداث خوابگاه ۱۵۰ نفره دخترانه خیرساز مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی این شهرستان به زمین زده شد.