نقش مردم غیور و مرزداران استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر است

نقش مردم غیور و مرزداران استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر است

استاندار آذربایجان غربی:

نقش مردم غیور و مرزداران استان در دفاع از کیان اسلامی بی نظیر است

استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم شهیدپرور و مرزداران غیور منطقه در کنار نیروهای مسلح، علاوه بر تامین امنیت کامل در این منطقه، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدصادق معتمدیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آذربایجان غربی به دلیل مرزی بودن همواره مورد تهدید دشمنان بوده، ادامه داد: مردم شهیدپرور و مرزداران غیور منطقه در کنار نیروهای مسلح، علاوه بر تامین امنیت کامل در این منطقه، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: آمار شهیدان و جانبازان و ایثارگران این استان نشان از دلبستگی شدید مردم به نظام جمهوری اسلامی داشته که در پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت آن و همچنین دوران دفاع مقدس، نقشی اساسی را ایفا کردند.

معتمدیان با بیان اینکه دولت در تلاش است که فاصله خدمات و رفاه مناطق کم برخوردار و دیگر مناطق را کاهش دهد، اضافه کرد: با استفاده از بسیج ظرفیت هایی که در اختیار داریم و شناسایی مشکلات و کمبودهای موجود و با ارائه خدمات رفاهی بیشتر به هم استانی ها، میزان رضایت آنان را ارتقاء خواهیم بخشید.

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی در مناطق مختلف استان با دستور رئیس جمهور ادامه خواهد داشت، گفت: در این بازدیدهای میدانی مطالبات به حق مردم با حضور مدیران ارشد پیگیری و برای برآورده کردن آنان و رفع سایر مشکلات موجود، قدم های خوبی برداشته خواهد شد.