نظارت‌ها افزایش می‌یابد

نظارت‌ها افزایش می‌یابد/تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه

نظارت‌ها افزایش می‌یابد/تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

سرپرست استانداری خراسان رضوی ضمن تشریح آخرین تصمیمات مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر گفت: در این ایام تیم‌های بازرسی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسن جعفری در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت استان مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر گفت: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدیدها و برخورد با متخلفین به خصوص در ایام تعطیل آخر ماه صفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.
وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور از آنجا که تردد هرگونه پلاک غیربومی خودروهای شخصی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار مشهد با همکاری و هماهنگی اداره کل امنیتی انتظامی و نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح روز پنجشنبه مورخ ۷/۲۴ اقدام می‌کند.
سرپرست استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: فرمانداران استان باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت علیه‌السلام تمهیدات لازم به منظور نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر برقرار و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های ابلاغی فراهم کنند.
جعفری ادامه داد: از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه مورخ ۲۴ مهر ماه فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و مترو در شهر مشهد مقدس تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهند بود.
وی افزود: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع بوده و فقط اقوام درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند جهت انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.
سرپرست استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: کلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز شهادت مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مسدود خواهد بود.
جعفری ضمن اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع تلقی می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات قانونی را به منظور برخورد سختگیرانه با متخلفان انجام خواهد داد.
وی در انتها گفت: توزیع هر گونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیرین باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.

منبع : وزارت کشور