ملاقات عمومی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد

ملاقات عمومی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد در فضایی باز

ملاقات عمومی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد در فضایی باز - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ابتکاری نو در برنامه ملاقات مردمی که به دلیل شرایط کرونایی در فضای باز محوطه استانداری برگزار شد ضمن شنیدن مشکلات و درخواست ها با آنها گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین کلانتری در شرایط کرونایی هم با رعایت همه دستوالعمل ها و پروتکل های بهداشتی برنامه ملاقات عمومی با مردم را برگزار کرد و به درخواست آنها جواب داد.
 مشکلات ۱۲ گروه و افراد از همه شهرستان های استان در زمینه های محتلف سرمایه گذاری، اقتصادی، امور زیربنایی، تولیدی، عمومی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و نسبت به پیگیری و رفع مشکلات آنها دستورات لازم صادر شد.
در این برنامه که معاونین استاندار و تعدادی از مدیران استانی حضور داشتند، استاندار مشکلات صاحبان کارگاه های تولیدی و فعالان اقتصادی در خصوص تسهیلات تکمیلی، استمهال، وثیقه، معوقه و بدهی بانکی را بررسی و دستور داد تا ظرف ۲ هفته این مشکلات برطرف شوند.
برخی از درخواست های شخصی از جمله اشتغال بود که استاندار تاکید کرد تا جایی که قانون به ما اجازه دهد و با دستوالعمل های قانونی همخوانی دارد نسبت به آنها اقدام عملی صورت گیرد.
کلانتری تاکید کرد که این گونه برنامه ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تداوم داشته باشد و توسط فرمانداران نیز در شهرستان ها برگزار شود.
 استاندار از حضور خبرنگاران در خصوص اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و انعکاس اقدامات و ارائه خدمات نظام و دولت به مردم تشکر کرد.
در این برنامه ۲ ساعته مراجعه کنندگان نیز نسبت به بررسی مشکلات، جواب تقاضا و خواسته خود از استاندار، معاونین و مدیران استانی اعلام رضایت کردند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدیرکل و حوزه دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به جهت تدارک و برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

منبع : وزارت کشور