مقاوم‌سازی و مقابله با آلاینده‌ها

مقاوم‌سازی و مقابله با آلاینده‌ها در دستور کار مدیران قرار گیرد

مقاوم‌سازی و مقابله با آلاینده‌ها در دستور کار مدیران قرار گیرد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

سرپرست استانداری خراسان رضوی با توجه به اهمیت سلامت مردم گفت: مقاوم‌سازی و مقابله با آلاینده‌ها در دستور کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسن جعفری در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای مشهد مقدس که در محل استانداری برگزار شد، رعایت سلامت مردم را بسیار مهم دانست و گفت: این وظیفه همه مدیران است که مقاوم‌سازی و مقابله با آلاینده‌ها را حتما پیگیری کنند و در این راستا برنامه‌ها باید مبتنی بر هدفمندی و زمان‌بندی مشخص باشد.
وی موضوعات زیست‌ محیطی را بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد: زمانی می‌توانیم بگوئیم این کارگروه موفق بوده است که میزان آلاینده‌ها در شهر مشهد کاهش یابد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی متذکر شد: در این زمینه مدل‌سازی طرح‌ها بسیار اهمیت دارد و می‌طلبد کاهش این آلاینده‌ها با ابزار متعدد در دستور کار قرار گیرد.
جعفری با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی در مسئله کاهش آلاینده‌ها گفت:ساماندهی کشف‌رود هم می‌تواند در حوزه کاهش آلودگی حتی آلودگی هوا نیز تاثیرگذار باشد.
وی در انتها خطاب به مدیران حاضر در این جلسه خاطرنشان کرد: کارگروه کاهش آلودگی هوای مشهد مقدس چون با سلامت مردم ارتباط دارد باید جدی گرفته شود تا بتواند در زمینه کاهش آلودگی مشهد تاثیرگذار باشد.

منبع : وزارت کشور