مقام معظم رهبری: انتخابات در سلامت کامل، با امنیّت کامل برگزار شد/ بنده تشکّر میکنم؛ هم از برگزارکنندگان انتخابات در بخشهای مختلف، هم از تأمین‌کنندگان امنیّت انتخابات و بخصوص از حضور مردم/

مقام معظم رهبری انتخابات در سلامت کامل،مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: بحمدﷲ انتخابات در سلامت کامل، با امنیّت کامل برگزار شد. بنده تشکّر میکنم؛ هم از برگزارکنندگان انتخابات در بخشهای مختلف، هم از تأمین‌کنندگان امنیّت انتخابات که کار بسیار مهمّی بود، و هم بخصوص از حضور مردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی، امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ در مراسم تنفیذ سیزدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفتند: بحمد ا… انتخابات در سلامت کامل، با امنیّت کامل برگزار شد. بنده تشکّر میکنم؛ هم از برگزارکنندگان انتخابات در بخشهای مختلف، هم از تأمین‌کنندگان امنیّت انتخابات که کار بسیار مهمّی بود، و هم بخصوص از حضور مردم.

ایشان با اشاره به اینکه از مدّتی پیش از انتخابات، در محافل سیاستگذاری دشمنان کشور و دشمنان جمهوری اسلامی، یک توطئه‌ی تحریم انتخابات طرّاحی شده بود که در داخل هم بعضی از روی غفلت، بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال میکردند، فرمودند: مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند. شرکت مردم هم خوب بود؛ با توجّه به اوضاع و احوالی که وجود داشت، شرکت مردم، شرکت خوبی بود و نشان‌دهنده‌ی حضور مردم در عرصه بود. خدا را شکر میکنیم و از مردم هم تشکّر میکنم.

منبع:وزارت کشور