استاندار سیستان و بلوچستان:

مقابله با مواد مخدر، فکر درست و جنبش همگانی می‌خواهد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مقابله با مواد مخدر، فکر درست، توان مضاعف و جنبش همگانی می‌خواهد و همه اقشار مردم در همه سطوح جامعه باید پای کار باشند و تبعات مصرف مواد مخدر را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در استانداری برگزار شد گفت: کشفیات مواد مخدر سالجاری نسبت به سال‌های گذشته، بیش از ۳ تا ۴ برابر شده است.

احمدعلی موهبتی افزود: مقابله با مواد مخدر، فکر درست، توان مضاعف و جنبش همگانی می‌خواهد و همه اقشار مردم در همه سطوح جامعه باید پای کار باشند و تبعات مصرف مواد مخدر را برای مردم تشریح کنند.

استاندار ادامه داد: با توجه به اینکه سن مصرف مواد مخدر پایین آمده باید از دانش آموزان و نوجوانان مراقبت کنیم که ناخواسته در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

موهبتی اضافه کرد: تمام امکانات کشور در امر مبارزه و مقابله با مواد مخدر باید در سیستان و بلوچستان متمرکز شود چراکه اینجا خط اول مبارزه با مواد مخدر است.

وی گفت: امیدواریم سفر مسؤولان ستاد مبارزه با مواد مخدر به سیستان و بلوچستان سبب گشایش بیشتر در حوزه اعتبارات و امکانات در موضوع پیشگیری و مقابله در این زمینه شود.