معاون وزیر کشور: دولت توجه خاصی به سیستان و بلوچستان دارد

اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی به سیستان و بلوچستان دارند و همه مدیران و مسئولان در وزارت کشور برای رفع مشکلات و محرومیت های این استان تلاش می‌کنند.
جبارزاده گفت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به این استان فرصتی بسیار بزرگ است که مدیران به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان باید به نحو احسن از آن استفاده کنند.
وی افزود: سراغ نداریم مسئولی در وزارت کشور درخواستی از سیستان و بلوچستان را پاسخ منفی داده باشد این درحالی است که دیگر استان های کشور از چنین فرصتی برخوردار نیستند.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به عملکرد استاندار سابق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سید دانیال محبی از جمله استاندارانی بود که با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش کرد و در میان دیگر استانداران بیشترین پیگیری ها از جانب این فرد انجام می شد.
این مقام مسئول خطاب به جمع حاضر خاطرنشان کرد: شما مردم سیستان و بلوچستان به محب ما محبت کردید؛ اکنون موهبتی نصیبتان گردید.
وی با بیان اینکه در دوره جدید انتصاب استانداران، سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان برای معرفی استاندار جدید انتخاب شده است، ادامه داد: براساس معیارها و شرایطی که برای سمت استانداری در نظر گرفته شده بود احمد علی موهبتی به سبب داشتن شرایط لازم و شاخص های مورد به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شد زیرا هم از نظر سنی جوان است و هم از نظر تجربی با شرایط سیستان و بلوچستان کاملا آشناست.
معاون سیاسی وزیر کشور خطاب به استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: توصیه می کنم از فرصت و نگاه ویژه ای که در دولت و وزارت کشور نسبت به این استان وجود دارد استفاده شود.
دکتر جبارزاده خاطر نشان کرد: کادرسازی و تربیت نیروهای متعهد و کارآمد به عنوان استانداران آینده، توجه به نخبگان و استفاده صحیح از ظرفیت بانوان و جوانان از دیگر انتظارات وزارت کشور از استاندار جدید سیستان و بلوچستان است.
گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات سید دانیال محبی که حدود یک سال سکان مدیریت ارشد استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت، تجلیل و قدردانی شد.