مقیمی گفت : آموزش قوانین و نحوه اجرای انتخابات و جزئیات آن به صورت منطقه ای از ۸ مهر ماه آغاز و استان چهارمحال و بختیاری به عنوان اولین استان مسئول این کارگاه آموزشی می باشد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از واحد مرکزی خبر ؛ مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در اجلاس فرمانداران و بخشداران استان اصفهان با تشریح اولویتهای وزارت کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که نشاط سیاسی در کشور بوجود آید و در عین حال از تبلیغات زود هنگام که خلاف قانون است جلوگیری کنیم.
مقیمی از برگزاری آزمون قانون انتخابات برای فرمانداران در ۲۲ مهر خبرداد و گفت: از ۸ مهر آموزش قوانین و نحوه اجرای انتخابات و جزئیات آن به صورت منطقه ای آغاز می شود و استان چهارمحال و بختیاری به عنوان اولین استان مسئول این کارگاه آموزشی است.
وی از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستانها خواست تا از فرصت پیش آمده در راه خدمتگذاری به مردم به نحو احسن استفاده کنند و تمام تلاششان را برای بالا بردن جایگاه و امنیت شهرستان بکار گیرند.
مقیمی در ادامه گفت : با ایجاد فضای مناسب برای نقد و حمایت از احزاب سیاسی شرایط را برای انتخاباتی پرشور و با نشاط فراهم کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به حادثه مناگفت: عربستان سعودی با تعلل باعث مرگ حجاج شد و به هیچ قیمتی نمی توان با راحتی از این فاجعه گذشت.