حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در استان خوزستان با خانواده های شهدای مدافع حرم این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در استان خوزستان با خانواده های شهدای مدافع حرم این استان دیدار کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر خود به استان ابتدا با حضور در گلزار شهدای اهواز با آرمانهای امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید عهد کرد.
دیدار با آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی بود.
در ادامه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده های شهید تقوی فر و شهید مراد اسکندری از شهدای مدافع حرم دیدار و ضمن اهدای لوح یادبود خواستار ادامه راه این شهیدان والامقام شد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی به دیدار آقای عقبی جانباز مدافع حرم و همچنین آقای فاضلی از آزادگان دوران دفاع مقدس رفت و از رشادت های آنان در مبارزه با دشمنان اسلام تقدیر کرد.
وی در ادامه از روند پروژه احداث درمانگاه ویژه جانبازان بازدید کرد.
حضور در آبادان و دیدار از کاروان های راهیان نور از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور است.