مردم از کیفیت خدمات تامین اجتماعی رضایت مندی دارند

استاندار گلستان: مردم از کیفیت خدمات تامین اجتماعی رضایت مندی عمومی دارند

استاندار گلستان: مردم از کیفیت خدمات تامین اجتماعی رضایت مندی عمومی دارند-ز سری مقالات وبسایت مجمع استانداران کشور

استاندار گلستان با اشاره به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی در استان اظهار کرد: مردم از کیفیت خدمات و کادر مجرب تامین اجتماعی رضایتمندی عمومی را دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس عصر شنبه ۲۸ تیر در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد از جامعه بیمه‌شدگان استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: لازم است با توجه به شرایط موجود تلاش لازم در راستای افزایش تعداد تخت های بیمارستانی و همچنین خدمات مطلوب به مراجعین صورت پذیرد.

استاندار گلستان گفت:اگرچه ۳۵۰ تخت از ظرفیت پذیرش بیمارستانی استان به تامین اجتماعی تعلق دارد اما با توجه به گستردگی جامعه هدف این سازمان نیاز است تلاش های لازم در راستای ارتقاء ظرفیت های خدماتی و درمانی صورت گیرد.

حق شناس ادامه داد: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل با مشکلاتی مواجه شده‌اند ارائه هرگونه خدماتی به نیروهای تحت پوشش تامین اجتماعی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساخت پنج بیمارستان با ظرفیت هزار تخت در دستور کار استان قرار دارد که علی رغم ایجاد این زیرساخت ها همچنان استان به نسبت جمعیت با کمبود تخت مواجه است.

وی افزود: مردم خاطره خوشی از خدمات تامین اجتماعی دارند و به دلیل همین مقبولیت باید تلاش کنیم زمینه افزایش خدمات تامین اجتماعی در استان را فراهم آوریم .

در این دیدار مدیران تامین اجتماعی استان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود با استاندار گلستان در میان گذاشتند. ۴۰ درصد از بیمه شدگان استان با جمعیتی بالغ بر ۷۸۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

منبع : پرتال خبری وزارت کشور