استاندار زنجان:

مدیران باید در عمل از روابط عمومی ها حمایت کنند

 

مدیران باید در عمل از روابط عمومی ها حمایت کنند

 

استاندار زنجان ارتباط موثر میان مدیران، روابط عمومی ها و رسانه ها را در بیان دستاوردهای دستگاه های اجرایی موثر دانست و تاکید کرد: مدیران اگر حقیقتا اعتقادی به روابط عمومی ها دارند و بدنبال انعکاس مطلوب دستاوردهای خود هستند باید در عمل از روابط عمومی ها حمایت کنند و باید ارتباط میان روابط عمومی ها با رسانه ها تقویت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی در نشستی با مدیران و مسئولین روابط عمومی های استان که بمناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، توجه مدیران به روابط عمومی ها را عامل انعکاس بهتر اقدامات و دستاوردها دانست و گفت: رابطه میان مدیران با روابط عمومی ها از یک سو و تعامل میان روابط عمومی ها با رسانه ها باید تقویت شود تا منجر به اطلاع رسانی مطلوب گردد.
وی با بیان اینکه تعامل روابط عمومی ها با رسانه های گروهی استان منجر به اطلاع رسانی دستاوردها و اقدامات دستگاه های اجرایی می شود، خاطر نشان کرد: برقراری ارتباط حسنه میام مدیران، روابط عمومی‌ها و رسانه های گروهی می تواند به اطلاع رسانی خوب و موثر منجر شود.
مدیرعالی اجرایی استان، تشکیل اتاق فکر و هم اندیشی مشترک میان روابط عمومی و رسانه های گروهی استان را اقدامی مثبت عنوان کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد همانند جلسات رسمی نمایندگانی از روابط عمومی ها در این اتاق فکر حضور یابند و مسائل و موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی در استان نیز با هدف بررسی و حل مشکلات روابط عمومی ها و رسانه ها تشکیل شده است، گفت: انسجام و تلاش همگانی می تواند به نتایج خوب و مثبتی منتهی شود.
استاندار زنجان همچنین با بیان اقدامات گوناگون استان در بخش های مختلف باید بصورت گسترده اطلاع رسانی شود، افزود: تمامی اقدامات و موفقیت های کسب شده باید به نحو مطلوبی توسط روابط عمومی ها به رسانه های گروهی اطلاع رسانی شود اما باید گفت تعامل بین مدیران دستگاههای اجرایی با روابط عمومی ها خوب نیست و باید این وضعیت اصلاح شود.

منبع : کانال اطلاع رسانی وزارت کشور