قول مساعد برای استقرار یک فروند بالگرد

قول مساعد برای استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در لرستان

قول مساعد برای استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در لرستان - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار لرستان از قول مساعد رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد هلال احمر در استان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور  وارد لرستان شد و با خادمی دیدار و گفتگو کرد .

استاندار لرستان در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر نهادی فارغ از همه رنگ ها و نژاد هاست و هدفش کمک به حقوق انسان است .

خادمی با تقدیر از حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در استان، اظهار داشت: بحران اگرچه برای مردم مشکلاتی را ایجاد می کند اما فرصتی است برای کشف خوبیها و توانمندیهای برخی نهادها و در بحران های لرستان جمعیت هلال احمر خوش درخشیده و کمک های این نهاد کاملاً قابل لمس است .

وی با اشاره به قول مساعد رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار یک فروند بالگرد در لرستان، تصریح کرد: حجم گسترده فعالیت ها و لزوم حضور تمام وقت این وسیله راهبردی برای پوشش همه استان ضروری است .

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در زمینه سرمایه گذاری برای طرح های حوزه هلال احمر دارد، از این رو باید تکلیف شود تا موضوع معرفی و جذب سرمایه گذار برای استان مد نظر قرار گیرد .

خادمی با بیان اینکه لرستان به لحاظ جغرافیایی کریدور و راه مواصلاتی منطقه است، افزود: با اجرای طرح های مدنظر هلال احمر در استان، زمینه پوشش استانهای همجوار نیز فراهم خواهد شد که در این رابطه آمادگی داریم فضای مورد نیاز را در اختیار این طرح ها قرار دهیم.

وی با بیان این مطلب که لرستان از استان‌های حادثه‌خیز کشور است، گفت: شرایط ایجاب می کند جمعیت هلال احمر کشور در زمینه ذخیره سازی امکانات، تجهیزات و مایحتاج برای حوادث احتمالی به استان کمک کند.

استاندار لرستان یادآور شد: همچنین برخی از پروژه‌های نیمه تمام در استان وجود دارد که با همکاری و مساعدت جمعیت هلال احمر می‌توان آنها را پوشش داد و به اتمام رساند .

گفتنی است خادمی در پایان با تقدیر از حضور دکتر همتی در لرستان ابراز امیدواری کرد، حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور زمینه کمک های بیشتر به استان را بیش از پیش فراهم کند .

منبع : وزارت کشور