قائم مقام وزیر کشور به اتفاق استاندار سمنان از خانواده شهید تجلیل نمودند

قائم مقام وزیر کشور به اتفاق استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار سمنان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با خانواده شهید محمدباقر امین الهی دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ قائم مقام وزیر کشور به اتفاق خباز استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار سمنان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولین با خانواده شهید محمدباقر امین الهی دیدار و گفتگو نمودند .
در این دیدار از سوی پدر و مادر شهید خاطراتی از ایثارگریها و جانفشانیهای شهید محمدباقر امین الهی بازگو شد و در ادامه امیری قائم مقام وزیر کشور از رشادتها، تلاشها و مجاهدتهای شهیدان تجلیل نمود .
وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا از جمله وظایف مسئولین است و برای مسئولین یک توفیق ارزشمند محسوب میگردد که در کنار خانواده شهدا باشیم .
حسینعلی امیری شهادت را توفیق بزرگی برشمرد که نصیب خوبان و وارستگان می شود .
در این جلسه همچنین استاندار سمنان از ایثارگریهای شهید گرانقدر و صبر، تحمل و ایستادگی پدر و مادر شهید که با خداوند معامله کردند، تجلیل نمود .
همچنین در ادامه سفر دکتر امیری قائم مقام وزیر کشور به استان سمنان، وی به همراه استاندار سمنان در برنامه شبانه صدا و سیمای مرکز سمنان حضور یافتند و در خصوص مسائل هفته وحدت و همبستگی بیشتر در جامعه اسلامی و برگزاری انتخابات آتی مطالبی را عنوان کردند.
در ادامه قائم مقام وزیر کشور به اتفاق استاندار سمنان، معاونین استانداری از بخشهای مختلف ساختمان میراث فرهنگی، عمارت خیل خان در مهدیشهر دیدن نمود .در این بازدید مهندس بیرقی مسئول عمارت خیل خان گزارشی از قدمت تاریخی و امکانات و تجهیزات و نحوه تعمیرات آن را ارائه نمود .