سرمایه‌های استان کرمان

فدائی از سرمایه‌های استان کرمان هستند

فدائی از سرمایه‌های استان کرمان هستند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: فدائی چهره‌ای کاملا معتقد و مراقب در حوزه دین و دیانت و از سرمایه‌های استان کرمان هستند و با همه این ویژگی‌ها، چهره‌ای کاملا اجرایی کاربردی و پرتلاش است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، جمال عُرف معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار جدید کرمان ظهر ۲۵ آبان ماه با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار گفت: فدائی چهره‌ای کاملا معتقد و مراقب در حوزه دین و دیانت و از سرمایه‌های استان کرمان هستند و همه این ویژگی‌ها مزید بر چهره‌ای کاملا اجرایی کاربردی و پرتلاش است. 
وی افزود: از زحمات شبانه روزی فدائی در مدت مسئولیتشان در استان کرمان چه در زمان استانداری و چه قبل از آن که یکی از مدیران ارشد استان بودند، تشکر می‌کنیم.
امام جمعه کرمان افزود: استان کرمان توفیق داشت در مقطعی از حضور ایشان بهره ببرد و ضمن تبریک به استاندار جدید گفت: امیدوارم در استان کرمان منشاء برکات و خیرات باشید. 
حجت‌الاسلام علیدادی گفت: از اینکه در اولین روز کاری خود، کار خود را با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا و به ویژه سردار شهید سلیمانی آغاز کردید به شما تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: همه باید با هم همکاری کنیم و همه ظرفیت‌های استان را در کنار هم قرار دهیم و به نظام جمهوری اسلامی کمک کنیم تا بتوانید توسعه کشور و استان را رقم زنیم.
** 
معاون سیاسی وزیر کشور در این دیدار با بیان اینکه فدائی از سابقون اجرایی هستند، عنوان کرد: ایشان مصر به این جابجایی بودند، لذا زینی‌وند از کادر وزارت کشور که انگیزه و تجربه دارند و جوان و آشنا به موضوع هستند، انتخاب شدند. 
وی بیان داشت: اولین حضور ایشان را در مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتم و یقین دارم دستاودری را که فدائی ایجاد کردند، ایشان ادامه می‌دهند. 
معاون وزیر کشور افزود: دولت حداکثر ۱۰ ماه فرصت دارد که کارها را انجام دهد، برنامه ما این است که با آرامش و امنیت کامل وارد انتخابات شویم و انتخابات با مشارکت قابل توجهی برگزار شود و این دولت را به دولت بعد تحویل دهیم که با رضایت مردم باشد. 
**
محمدجواد فدائی استاندار سابق کرمان نیز با قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: حجت‌الاسلام علیدادی، مرشد، همکار و نقطه اتکا برای مدیریت استان بودند و بدون همکاری و راهنمایی ایشان مدیریت استان نمی توانست به طور نسبی موفق باشد. 
وی بیان داشت: با عذرخواهی از هر قصوری که اتفاق افتاد، خیر مقدم میگویم به زینی‌وند و امیدواریم این همکاری و تعامل ادامه یابد که قطعا در توسعه استان و حل مشکلات مردم موثر است. 
فدائی افزود: شخصا برنامه‌ای برای استعفا نداشتم و توجه داشتم که در وضعیت فعلی کشور باید سختی‌ها و فشار را تحمل کرد تا حداقل پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، اما شرایطی پیش آمد و مصلحت دیده شد که استعفا دهم.
وی ادامه داد: چون این موضوع مدتی به طول انجامید، درخواست کردم که تعیین تکلیف کنند و امیدوارم این استعفا در جهت توسعه استان و خدمت به مردم باشد و زمینه‌ای فراهم شود که با انرژی بیشتر کارها در استان انجام و شاهد رفع مشکلات مردم باشیم. 

منبع : وزارت کشور