عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین چابهار آغاز شد

عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین چابهار آغاز شد- وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

عملیات اجرایی آماده‌سازی و ساخت یک هزار واحد مسکونی در مناطق حاشیه‌نشین مرادآباد چابهار با امضای تفاهم نامه در حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان و قشرهای مختلف مردم محلی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: در یک سال اخیر تحولات خوبی را در حوزه ساخت مسکن در استان شاهد هستیم و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.
احمدعلی موهبتی با قدردانی از تلاشهای همه مسوولان برای محرومیت زدایی بویژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، سازمان بسیج مستضعفین و همه دلسوزان نظام و هواداران توسعه سواحل مکران، خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر توجه زیادی به توسعه این استان و افزایش اعتبارات انجام شده که جا دارد از همه تشکر و قدردانی شود.
وی ساماندهی حاشیه نشینی در چابهار و کنارک را از آرزوهای دیرینه مردم محروم این منطقه دانست و افزود: این مناطق با همت دولت و تخصیص اعتبارات بزودی مکان مناسبی برای سکونت مردم تبدیل خواهند شد.
وی از تعطیلی ساخت فرودگاه چابهار انتقاد کرد و افزود: نباید عملیات ساخت پروژه بزرگی که در پنج سند برای ساخت آن تاکید شده متوقف شود و باید مسوولان بزودی این پروژه را تعیین تکلیف کنند.

منبع : وزارت کشور