طی احکام جداگانه ای از سوی مهندس بازوند نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار کرمانشاه در شهرستان های زلزله زده منصوب شدند.
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار کرمانشاه:

نماینده ویژه و تام الاختیار مهندس بازوند در شهرستان های زلزله زده منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در این احکام مهندس مجتبی نیک کردار معاون هماهنگی امور عمرانی به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار،  در شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو گیلانغرب، اسلام آبادغرب و قصرشیرین و همچنین مهندس رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار در شهرستان های ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر در امر امداد و نجات و خدمات رسانی به آسیب دیدگان منصوب شده اند.

در این احکام آمده است: انتظار می رود ضمن هماهنگی کامل با فرماندار و همکاری شایسته با مدیریت استان موارد ذیل را در اسرع وقت اجرا فرمائید.

۱_ هماهنگی و اجرای کامل اقدامات و برنامه های امنیت بخشی با همکاری مراجع ذیربط

۲_ توزیع خدمات بین مردم آن منطقه به گونه ای که خدمات به موقع، به جا و به اندازه توزیع شود.

۳_ حضور تمام وقت در منطقه و سرکشی ساعت به ساعت به تمام نقاط شهری و روستایی و گزارش دقیق به اینجانب برای پیگیری های بعدی.

۴_ اطلاع رسانی شفاف به رسانه ها با هماهنگی مدیرکل حوزه استاندار در خصوص وضعیت منطقه،  اقدامات، چالش ها و … با رویکرد تقویت روحیه امید و آرامش به مردم و راهنمایی گروه های مردمی در راستای چگونگی ارسال اعزام کمک های نقدی و غیر نقدی

۵_ پیگیری دقیق و اثربخش تحقق مصوبات شورای مدیریت بحران و شورای تامین در آن منطقه تا حصول نتیجه ی نهایی در اسرع وقت.
بازوند

                                                                     استاندار کرمانشاه