ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی

ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از خیز موج چهارم شیوع کرونا

ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از خیز موج چهارم شیوع کرونا

استاندار قم بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از خیز موج چهارم شیوع کرونا در قم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی ریس جمهوری برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک حلول ماه رجب وقدردانی از مردم قم در برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن اظهار کرد: این مراسم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
استاندار قم در ادامه با اشاره به خیز جدید کرونا در اکثر استان های کشور، شیوع ویروس انگلیسی کرونا در برخی استان ها را مورد توجه قرار داد و گفت: بابت موج چهارم کرونا در کشور و استان قم نگران هستیم.
وی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و زیارتی استان قم ادامه داد: علارغم اینکه وضعیت قم هنوز آبی است؛ اما نباید با عادی انگاری موجب شیوع موج جدید این ویروس در قم شویم.
سرمست همچنین آغاز تزریق واکسن کرونا در قم طی روزهای اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: دوز دوم تزریق این واکسن در قم آغاز شده است و کادر درمان در اولویت نخست تزریق این واکسن می باشند.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله عید نوروز خاطرنشان کرد: دستورالعمل های بهداشتی برای رعایت در مراکز خرید و نیز محدودیت هایی برای ترددهای نوروزی اعمال خواهند شد.
وی در پایان ضرورت افزایش تست و رهگیری و نظارت ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این اقدامات در قالب طرح شهید سلیمانی باید با جدیت بیشتری اجرایی شوند.

منبع : وزارت کشور