جمالی نژاد: سومین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری های هرمزگان صادر شد

سومین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری های هرمزگان صادر شد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور، سومین مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداریها برای شهرداری استان هرمزگان صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق اظهار کرد این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند بر اساس ارزیابی شاخص های تعیین شده، مشتمل بر مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا گردیده است.

وی ادامه داد: بررسی صدور مجوز شهرداری بندرعباس پس از برگزاری آزمون کتبی و ارزیابی شاخص های مربوطه و انجام فرایندهای لازم مورد بررسی و مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در این شهرداری نیز در سقف تعیین شده صادر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود که با همکاری و تلاش سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور سرعت بیشتری بگیرد تا بمرور شاهد ساماندهی بخش بزرگی از نیروی انسانی شهرداری‌ها باشیم.

شایان ذکر است مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداریها پیش از این برای شهرداری  قم و شهرداریهای استان خراسان جنوبی در هفته گذشته صادر شد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور