زنگ آغاز سال تحصیلی

زنگ آغاز سال تحصیلی توسط استاندار یزد نواخته شد

 

زنگ آغاز سال تحصیلی توسط استاندار یزد نواخته شد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

 

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در استان یزد با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان برگزار و استاندار زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را نواخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمد علی طالبی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که با حضور جمعی از مسئولین استان، در محل مدرسه شهید مدافع حرم محمد حسین محمد خانی برگزار شد، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: امسال علاوه بر مسئولیت آموزش و پرورش دانش آموزان، وظیفه تامین سلامت آنها و خانواده هایشان و همچنین امنیت روانی آنها نیز بر عهده مسئولین امر است.
وی افزود: معتقدم با همراهی و همدلی مردم و مسئولین می‌توانیم این مسئولیت را به خوبی انجام داده و شرایط بهتر و ایمن تری را برای دانش آموزان فراهم کنیم.
استاندار با اشاره به کاهش نرخ مبتلایان به کرونا در استان عنوان کرد: در صورتی که تعطیلی های اخیر موجب افزایش آمارها نشود، می‌توان به آینده استان در زمینه کنترل کرونا بسیار امیدوار بود.
طالبی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نمایان شدن فرصت ها و ظرفیت های جدید در جریان مقابله با کرونا، عنوان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها استفاده از بستر فضای مجازی برای آموزش بوده که می‌توان با بهره گیری از آن اقدامات موثری را سامان داد.
وی همچنین با اشاره به تاکیدات و سفارشات مقام معظم رهبری در اجلاس روسای آموزش و پرورش، افزود: توجه ویژه به این تاکیدات در دستور کار مسئولین امر قرار گیرد تا فضای بهتری برای آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم شود.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود به مزین شدن مدرسه محل مراسم به نام یکی از شهدای مدافع حرم استان اشاره کرد و گفت: عمق واقعی اقدامات شهدای مدافع حرم برای تامین امنیت و دفاع از ارزش های اسلام را آیندگان درک خواهند کرد.
گفتنی است در جریان این مراسم مدرسه شهید مدافع حرم “محمد حسین محمد خانی” توسط استاندار یزد افتتاح شد.

منبع : وزارت کشور