استاندارکرمان:

روند توسعه استان به سمت توازن پیش می رود

 

روند توسعه استان به سمت توازن پیش می رود

 

استاندارکرمان در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده بویژه در حوزه تخصیص بودجه تصریح کرد: روند توسعه استان به سمت توازن پیش می رود و بتدریج نتایج آن مشخص می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علی زینی وند در جلسه یادشده با بیان اینکه بر اساس مطالعات و بررسی های انجام شده بویژه در چندماه اخیر، سرفصل های بودجه ریزی استان با هدف توازن بخشی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام و بر همین اساس، بودجه استان تنظیم شده است.

استاندار کرمان افزود: در ماههای اخیر با همکاری نمایندگان و وزرا و برگزاری جلسات مختلف، شاخص های بودجه استان با هدف توسعه متوازت استان ارتقا یافته است. زینی وند تاکید کرد: در توزیع اعتبارات استان کرمان، هیچ توزیع نامتوازنی را امضا نمی کنم.
استاندار کرمان در ادامه با بیان اینکه بحث آب، بسیارمهم و حساس است خاطر نشان کرد: اتفاقات خوبی در حوزه تامین آب پایدار در حال انجام است از جمله در خصوص تامین آب شهر کرمان با همراهی دکتر زاهدی و دکتر پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و سایر نمایندگان ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
زینی وند در مجموع از پیش بینی ۵۲ هزار فرصت شغلی برای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد فرصتهای شغلی به اعتبار دولتی نیاز ندارند.
استاندارکرمان به موضوع ایجاد پارک علم و فناوری استان کرمان اشاره کرد و گفت: با همکاری نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی متن پیشنهادی تهیه و امضا شد و مبتنی بر آن پارک علم و فناوری استان کرمان ایجاد می شود و پارک دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان (هایتک) نیز به فعالیت خود زیر نظر دانشگاه ادامه می دهد.
زینی وند همچنین از دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آینده و تعیین تکلیف موضوع پارک استان خبر داد.
در ابتدای این جلسه نمایندگان به بیان نظرات خود پرداختند.

منبع : پرتابل خبری وزارت کشور