استاندار خراسان رضوی در بازدید از روستای یدک شهرستان قوچان:

روستای یدک از مناطق مستعد توسعه گردشگری است

 

روستای یدک از مناطق مستعد توسعه گردشگری است

 

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان قوچان از روستای یدک بازدید و در جمع اهالی این روستا حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدصادق معتمدیان در جریان سفر به شهرستان قوچان، در جمع مردم روستای یدک اظهار کرد: روستای یدک به جهت نعمات الهی از مناطق بسیار مستعد استان بوده و از زمینه‌های توسعه و پیشرفت زیادی برخوردار است.
استاندار خراسان رضوی گفت: در ۴۰ سال گذشته خدمات ارزشمندی به مناطق روستایی، عشایری و مرزی انجام گرفته و در همین راستا همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.
وی با اشاره به روند تکمیل شبکه گازرسانی در کشور متذکر شد: با تلاش و زحماتی که در شرکت گاز انجام می‌گیرد تا پایان سال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان، از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
معتمدیان ادامه داد: با توجه مجلس و دولت، پرداخت تسهیلات اشتغال در روستاها در راستای جلوگیری از مهاجرت جهش خوبی داشته است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه وظیفه مدیران شناسایی فرصت‌های هر منطقه است گفت: باید بر روی ایجاد اشتغال متمرکز بشویم.
وی بر توسعه کشاورزی و بوم‌گردی در این روستا تاکید کرد و افزود: در یک برنامه زمانبندی باید زمینه احداث مسکن در روستاها فراهم شود تا از این طریق از مهاجرت مردم روستا به شهر جلوگیری کنیم.
گفتنی است؛ بازدید از سد تبارک و روستای الهیان شهرستان قوچان از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان رضوی بود.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور