رنگ بندی آبی و زرد بمعنای بی خطر بودن مازندران نیست

رنگ بندی آبی و زرد بمعنای بی خطر بودن مازندران نیست / هم میهنان با پرهیز از سفر، کرونا ویروس را سوغات نبرند

رنگ بندی آبی و زرد بمعنای بی خطر بودن مازندران نیست / هم میهنان با پرهیز از سفر، کرونا ویروس را سوغات نبرند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

احمد حسین زادگان با بیان اینکه روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم خواست در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران از هم میهنان خواست در سال جدید کرونا ویروس را نه سوغات بیاورند و نه به سوغات ببرند.

احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم خواست در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند.

حسین زادگان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در هفت شهرستان مازندران ادامه سفر‌های نوروزی در هفته دوم سال را تشدید کننده مشکلات هم برای هم استانی‌ها و هم مسافرانی دانست که به مازندران سفر می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه اعلام رنگ بندی آبی و زرد کرونایی به معنای بی خطر بودن مازندران از کرونا ویروس نیست از هم میهنان خواست در سال جدید کرونا ویروس را نه سوغات بیاورند و نه به سوغات ببرند.

استاندار مازندران همچنین از مصوبه جدید ستاد ملی کرونا خبر داد که به موجب آن از این پس در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی، به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور، محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۹ شب به ساعت ۱۰ شب تغییر پیدا کرد.

حسین زادگان در خصوص تشدید محدودیت‌ها نیز گفت: در هفته دوم نوروز محدودیت‌های سختگیرانه تری برای رستوران‌ها اعمال و به زودی اطلاع رسانی می شود. 

منبع : وزارت کشور