استاندار مازندران:

رسالت انتقال خون، ارزشمند و حیات بخش است / شاخص های سلامت خون در مازندران بالاتر از میانگین کشوری

رسالت انتقال خون، ارزشمند و حیات بخش است / شاخص های سلامت خون در مازندران بالاتر از میانگین کشوری

احمد حسین زادگان، با قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل انتقال خون، گفت: این مجموعه عهده دار وظیفه ای ارزشمند و حیات بخش است و خدمات آن مستقیما به نجات جان انسان ها پیوند خورده است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مدیرکل انتقال خون استان با استاندار مازندران درسالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز ملی اهدای خون دیدار کرد.
احمد حسین زادگان، با قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل انتقال خون، گفت: این مجموعه عهده دار وظیفه ای ارزشمند و حیات بخش است و خدمات آن مستقیما به نجات جان انسان ها پیوندخورده است.
استاندار مازندران با بیان این که سازمان انتقال خون در تمام بحران هاسربلند بوده، تصریح کرد: در سخت ترین روزهای شیوع ویروس کرونا سازمان انتقال خون نیز روزهایی دشوار را پشت سر گذاشت و اقدامات خوبی انجام داد و موجب شد تا نگرانی از بابت تامین خون مورد نیازدر استان وجود نداشته باشد.
استاندار مازندران با اشاره به این که در شرایط سخت است که عیار مدیریت ها مشخص می شود، اظهار کرد: شرایط سخت تحریم ها و شرایط شیوع ویروس کرونا باعث شده در همه ی حوزه ها مشکلات ایجاد شود و سازمان انتقال خون نیز از این تبعات بی نصیب نبوده است.
وی ادامه داد: سازمان انتقال خون استان توانسته باتلاش بیشتر و مدیریت خوب در شرایط دشوارکنونی به مردم خدمات دهد.
حسین زادگان با بیان این که خوشبختانه شاخص های سلامت خون در مازندران بالاتر از میانگین های کشوری است،  گفت: این نشان دهنده تلاش بی وقفه کارکنان خدوم سازمان انتقال خون استان است.
وی افزود: کارها ی فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگ سازی و جا انداختن اهمیت اهدای خون در جامعه باید مورد توجه جدی قرارگیرد.
استاندار، بیان داشت: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و فضای مجازی برای آشنایی بیشتر مردم با رسالت و ضرورت اهدای خون بهره گیری شود.

منبع : پرتابل خبری وزارت کشور