رایزنی ملی استاندار مازندران

رایزنی ملی استاندار مازندران برای مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار

رایزنی ملی استاندار مازندران برای مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده عالی دولت در مازندران همراه با نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی عصر امروز از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار بازدید کرد و ضمن مذاکره تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی، نسبت به برخی اقدامات ملی در این راستا خبر داد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار مازندران همراه با کریمی، نماینده مردم بابل در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سعادتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران و فرماندار شهرستان بابل از مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار بازدید به عمل آورد.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران عصر امروز در این بازدید، مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار را یک پروژه ملی و بسیار مهم دانست و بر پیگیری مسائل و مشکلات این مجموعه تاکید کرد.
حسین زادگان، با بیان این که پیگیری و حل مشکلات مجموعه مرغ لاین بابلکنار در سطوح استانی و ملی با همدلی و اتحاد مجموعه مدیریتی استان و مجمع نمایندگان یک اولویت و ضرورت می باشد، ضمن مذاکره تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی، مسایل و مشکلات این مجموعه را طرح و پیگیری کرد.
در این روز؛ مقرر گردید با مساعدت معاون اول رئیس جمهور و برگزاری جلسه ای در روزهای آینده جهت حل مشکلات مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار، تصمیمات لازم اتخاذ گردد و تسهیلات مورد نیاز  اختصاص یابد. 

منبع : وزارت کشور