وطن‌پرستی شهید سلیمانی هیچگاه دید وحدت‌گرایانه ایشان را محدود نمی‌کرد

دید وحدت گرایانه شهید سیلیمانی

وطن‌پرستی شهید سلیمانی هیچگاه دید وحدت‌گرایانه ایشان را محدود نمی‌کرددید وحدت گرایانه شهید سیلیمانی

استاندار کرمان، تفسیر جذاب از ولایت فقیه، عرفانِ عمیق به اندیشه‌های اسلامی و شیعی، شجاعت، مردانگی و فتوت، ایران دوستی و وطن پرستی را از ویژگی‌های مهم سردار سلیمانی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، لشکر وابستگان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانیبا حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حراست استانداری و فرماندار کرمان و تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان سپاه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
علی زینی‌وند استاندار کرمان در این آیین، بیان داشت: در استان کرمان که امروز به واسطه وجود شهید قاسم سلیمانی مورد توجه مسلمانان و غیرمسلمانان است، همه افکار منتظر هستند اتفاقات جدیدی در راستای ترویج مکتب شهید شاهد  باشند.
استاندار کرمان ابراز داشت: “حاج قاسم” برای تمام نسل‌ها جاذبه دارد و تشییع پیکر ایشان ضرورت ترویج این مکتب را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد و رسالت سنگینی است.
زینی‌وند گفت: حس میهن‌دوستی و وطن‌پرستی شهید سلیمانی هیچ وقت، دید وحدت‌گرایانه ایشان را محدود نمی‌کرد، سردار سلیمانی ترویج دهنده دیدگاه شیعه بود، در همه حکومتهایی که الان دیدگاه اسلامی دارند، تنها پرچم‌دار به واقع، حکومت اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: ایران‌دوستی شهید سلیمانی برای تقویت یک کشور مقتدرِ همه جانبه‌گرا برای ترویج تفکر اسلامی و مبارزه با استبکار در سطح دنیا بوده است.
استاندار کرمان بیان داشت: ادبیات رزمندگان بسیار جذاب است، ارزش‌های دفاع مقدس، مکتب شهید سلیمانی و شهدا را باید ترجمه کنیم و به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
زینی‌وند ادامه داد: گاهی ما به گونه‌ای شهدا را معرفی می‌کنیم که ممکن است آنها را هزینه جریان زودگذر سیاسی کنیم که ظلم به شهدا، دفاع مقدس، اسلام، دیدگاه رهبری و مکتب سرافراز شهید سلیمانی است.