دیدار استاندار البرز و مجمع نمایندگان مردم استان در شورای اسلامی با رییس قوه مقننه

دیدار استاندار البرز و مجمع نمایندگان مردم استان در شورای اسلامی با رییس قوه مقننه

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز از ابتدای تاسیس بعنوان استان از اعتبارات لازم برای ارتقا زیرساخت ها برخوردار نشد و اکنون با ضعف جدی در سرانه ها مواجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مجتبی عبداللهی در دیدار با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی که با همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در استان بین مسئولان قوا، افزود: مجموعه مسئولان استان برای پیشبرد اهداف توسعه ای البرز با هم همدل و متحد شده اند. وی ادامه داد: البرز بلحاظ ساختار بودجه ای به توجه ویژه ای نیاز دارد تا بتواند عقب ماندگی های خود را جبران کند.

عبداللهی گفت: این استان از ابتدای استقلال خود، اعتبارات لازم را برای ارتقا زیرساخت ها دریافت نکرده و با توجه به رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری روز افزون، با چالش های متعددی برای تامین نیازهای مردم مواجه است.

وی گفت: البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی و امکانات بیمارستانی و همچنین آموزشی جزو استان های محروم کشور محسوب می شود.

عبداللهی افزود: با تمام توان برای افزایش سرانه های استان در همه ابعاد وارد عمل شده ایم و در این مسیر به عنایت ویژه ملی بویژه افزایش سقف بودجه و اعتبارات استان نیازمندیم.

وی گفت: اکنون ما بعنوان مسئولان ارشد استان با همراهی نمایندگان محترم و همدلی تمامی مسئولان در رده های مختلف درصدد هستیم حتی از ارتباطات شخصی، توان خیرین و سرمایه گذاران برای رشد استان و کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

گفتنی است که در این دیدار حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و عسگری و عباسی نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز حضور داشتند و مشکلات و مسائل استان را تشریح کردند.