دکتر همتی: برای توسعه هرمزگان باید حرکتی جدی انجام شود/سربلندی دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان در اولویت است

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برای توسعه هرمزگان باید حرکتی جدی انجام شود، گفت: اولویت بنده این است که دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم در هرمزگان سربلند باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان با بیان اینکه رای مردم در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به دکتر روحانی نشان می‌دهد مردم در مجموع از عملکرد دولت یازدهم رضایت داشتند، عنوان کرد: دولت یازدهم با عملکرد مناسب در حوزه اقتصاد، توجه به حقوق مردم و حقوق شهروندی، باز کردن فضای فعالیت سیاسی و اقدامات مناسب در عرصه بین‌الملل موجب شد تا مردم بار دیگر به این دولت اعتماد کنند.
وی ادامه داد: در گذشته شاهد بودیم که دشمن ضمن ایجاد تحریم‌ها، ایران‌هراسی نیز به راه انداخته بود که در دولت تدبیر و امید با هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقدام سنجیده رئیس جمهوری و دولت این چالش در قالب برجام رفع و بسیاری از موانع برداشته شد.
استاندار هرمزگان افزود: آمریکا در گذشته به راحتی علیه ایران اجماع جهانی راه می‌انداخت اما امروز آمریکا تنها و منزوی شده و اقدام آنان علیه برجام مورد نقد دیگر کشورها قرار می‌گیرد که نشان دهنده تلاش و دیپلماسی مناسب دولت است.
همتی تصریح کرد: مردم ما با رفتاری که از دولت یازدهم در مسائل داخلی و بین‌المللی مشاهده کردند به تداوم راه این دولت رای دادند تا سیاست‌های خود را تکمیل کند.
وی با بیان اینکه توصیه دکتر روحانی رئیس جمهوری این بوده که از نیروهای شایسته در مناصب مختلف استفاده شود، اظهار داشت: این سیاست در هرمزگان نیز اجرا خواهد شد و از ظرفیت نیروهای شایسته، متخصص و توانمندی که به سیاست‌های دولت تدبیر و امید اعتقاد داشته باشند، در امور مختلف از جمله در مناصب مدیریتی استفاده می‌شود.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برای توسعه هرمزگان باید حرکتی جدی انجام شود، خاطرنشان کرد: اولویت بنده این است که دولت تدبیر و امید در خدمت‌رسانی به مردم در هرمزگان سربلند باشد و تلاش می‌کنیم در این راستا با بسیج تمامی ظرفیت‌ها گام‌های خوبی برداریم