دو واحد صنعتی در شهرستان چرداول

دو واحد صنعتی در شهرستان چرداول افتتاح شد

دو واحد صنعتی در شهرستان چرداول افتتاح شد - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه که با استقبال استاندار ایلام وارد استان شده بود در بدو ورود ۲ واحد صنعتی کوشاب غرب و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول افتتاح نمود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه که با استقبال استاندار ایلام وارد استان شده بود در بدو ورود ۲ واحد صنعتی کوشاب غرب و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول افتتاح نمود.
بر اساس این گزارش واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و همچنین طرح صنعتی فولاد گستر آتنا با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار ۸۵ نفر اشتغالزایی را به دنبال دارد.
گفتنی است در این سفر مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.
نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام است که فردا جمعه چهارم مهرماه انجام می پذیرد. 

منبع : وزارت کشور