یک اقدام بسیار خوب دولت

دولت یک اقدام بسیار خوب برای تسریع در اجرای پروژه ها انجام داده است

دولت یک اقدام بسیار خوب برای تسریع در اجرای پروژه ها انجام داده است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار کرمانشاه گفت:دولت علیرغم همه مشکلات و گرفتارهایی که در بحث تحریم های ظالمانه و کرونا دارد و با کمبود تامین منابع مالی مواجه است اما در رابطه با اجرای پروژه های عمرانی یک اقدام بسیار خوب انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ هوشنگ بازوند در جلسه بررسی مسائل و مطالبات جهاد نصر از دستگاه های اجرایی اظهار داشت: بررسی مسائل جهاد نصر و برای پرداخت مطالبات جهاد نصر از دستگاه های اجرایی همگی موظف به اجرای برنامه ها و تصمیات اتخاذ شده هستند.
وی با بیان اینکه مطالبات جهاد نصر از دستگاه های اجرایی باید هر چه سریعتر پرداخت شود، تصریح کرد: مسائلی که در داخل استان مربوط به مطالبات جهاد نصر حل می شود، دستگاه ها ملزم به پرداخت مطالبات خواهند بود اما مسائلی که مربوط به خارج استان است در جلساتی با مسئولین کشوری به ویژه نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور  مسائل موجود را در بررسی و حل خواهیم کرد.
وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد مطالباتی که جهاد نصر از دستگاه ها دارد تا روز پنچ شنبه همین هفته به استانداری اعلام کنند تا در نشست هایی که در هفته آینده با مسئولین داریم مطرح و مسائل هر چه سریعتر مرتفع شوند.
استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه جهاد نصر از سابقه درخشانی در استان برای اجرای پروژه ها برخوردار است و دارای یک ظرفیت بزرگ برای اجرای پروژه ها است لذا حل مسائل آن از موضوعات مهم استان است و برای پیشبرد و توسعه هر چه بیشتر استان باید نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
بازوند ادامه داد: ما امروز اقدام به تشکیل این جلسه برای تصمیم گیری جهت رفع مسائل جهاد نصر گرفتیم و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط موظف به تلاش برای رفع مسائل و پیگیری پرداخت مطالبات آن هستند.    
وی در پایان گفت: دولت علیرغم همه مشکلات و گرفتارهایی که در بحث تحریم های ظالمانه و کرونا دارد و با کمبود تامین منابع مالی مواجه است اما در رابطه با اجرای پروژه های عمرانی یک اقدام بسیار خوب انجام داده و اعتبارات را به موقع تخصیص داده است و مانع از عدم فعالیت پروژه ها شده است.

منبع : وزارت کشور