دستگاه های اجرایی استان در مسیر تحقق اهداف پویش ایران مهربان همراه و پیشرو باشند

دستگاه های اجرایی استان در مسیر تحقق اهداف پویش ایران مهربان همراه و پیشرو باشند/ تاکید و ابلاغ معاون اول رییس جمهور جهت اجرای هر چه بهتر پویش ایران همدل

دستگاه های اجرایی استان در مسیر تحقق اهداف پویش ایران مهربان همراه و پیشرو باشند/ تاکید و ابلاغ معاون اول رییس جمهور جهت اجرای هر چه بهتر پویش ایران همدل - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پیرو ابلاغی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور پویش ایران مهربان با هدف اکرام و ایتام و محسنین با موضوع هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در البرز با اهتمام ویژه ای دنبال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با بیان این مطلب، افزود: مردم البرز همواره در امور خیر پیشرو و پیشتاز بوده اند و بویژه در این شرایط سخت همدل تر وارد میدان شدند.
وی ادامه داد: مرحله اول پویش ایران مهربان در البرز اجرایی شده و همراهی های بسیاری نیز در این راستا از سوی مردم و مسئولان استان صورت گرفت.
شهبازی گفت: با توجه به روندی که در مرحله اول طی شد انتظار می رود که البرز در زمره برترین استان های کشور در تحقق اهداف این پویش باشد.
وی افزود: حال نظر به اینکه در این روزها بیش از پیش نیاز به همراهی و همدلی با نیازمندان در شرایط شیوع بیماری عالمگیر کرونا حس می شود، پیرو تاکید و ابلاغی از سوی دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور از دستگاه های اجرایی استان دعوت می شود در این پویش همراهی داشته باشند.
استاندار البرز گفت: در استان البرز با توجه به اینکه مردم بسیار همدل، نوع دوست و مهرورز هستند، به ازای هر کودک تحت پوشش طرح اکرام و محسنین ۹ حامی وجود دارد که این آمار جای بسی خرسندی دارد و می تواند با اجرای مرحله دوم طرح، شرایط بسیار بهتری را رقم بزند.