دستور ورزشی استاندار مازندران

دستور ورزشی استاندار مازندران: برنامه متفاوت شهرستانی متناسب با ظرفیت های هر منطقه ارایه شود

زمین‌های واگذار شده به طرح‌های سرمایه‌گذاری نباید معطل بماند - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

حسین زادگان در جمع فرمانداران که با حضور رییس فدراسیون کشتی کشور برگزار شد، بر تدوین برنامه یی متناسب با ویژگی های هر منطقه برای اعتلای ورزش مازندارن و ورزش اول استان تاکید کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان، در گردهمایی فرمانداران استان که با حضور علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به این که در تمام جلسات با کشورهای حاشیه خزر یکی از محورهای تفاهم؛ ورزشی است و می توان در این حوزه از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: از آنجا که رقبای مهم کشتی در این منطقه قرار دارند، می توان از دانش دو طرف در حوزه کشتی استفاده کرد و در حوزه آموزش، مراودات ورزشی خوبی برقرار نمود.
مقام عالی دولت در مازندران، اظهار نمود: کشتی باید در اولویت برنامه های اداره کل ورزش و جوانان باشد. وی افزود: وقتی مازندران، پایتخت کشتی دنیاست، توقع می رود از توانمندی های فنی این استان برای حضور یک سرمربی مازندرانی در تیم ملی و عضویت یک مازنی در هیات رییسه فدراسیون کشتی برای تبادل اطلاعات و بهره گیری از ظرفیت ها استفاده کرد.
استاندار افزود: فرمانداران و مدیران ورزشی آماده باشند تا بعد از کرونا، برنامه های لازم و لیگ استان و کشتی دانش آموزی را برای پویایی این ورزش در استان اجرا کنند.
حسین زادگان ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان با تعامل فرمانداران، برنامه متفاوت شهرستانی متناسب با ظرفیت ها و ویژگی های هر منطقه برای اعتلای ورزش و کشتی مازندران ارایه نماید.
استاندار تصریح کرد: فضاهای دولتی ورزشی که می تواند در اختیار اداره کل ورزش و ورزش کشتی قرار گیرد، احصا شود. برخی از فرمانداران استان در این جلسه بصورت حضوری و برخی بصورت ویدیوکنفرانسی مشارکت داشته اند.

منبع : وزارت کشور