خدمات رسانی دولت در حد توان و شرایط اقتصادی کشور تداوم دارد

خدمات رسانی دولت در حد توان و شرایط اقتصادی کشور تداوم دارد / پروژه های مهم اولویت دار استان مشخص شده و در حال تکمیل است

خدمات رسانی دولت در حد توان و شرایط اقتصادی کشور تداوم دارد / پروژه های مهم اولویت دار استان مشخص شده و در حال تکمیل است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان: دولت و کارگزاران دولتی در حد توان و شرایط اقتصادی و مالی کشور در حال خدمات رسانی هستند و تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی به کار گرفته اند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان در این جلسه با بیان این که بر اساس تصمیم قبلی و به تناسب مسایل هر منطقه؛ جلسات شورای اداری را در شهرستان ها و مراکز حوزه انتخابیه برگزار می کنیم و این جلسه مختص شهرستان های ساری و میاندورود بود، افزود: از محاسن برگزاری جلسات شورای اداری استان در شهرستان ها این است که فرمانداران و مدیران هر منطقه از قبل مسایل و مشکلات شهرستان های خود را احصا می کنند و در جلسه بطور ویژه به آن ها پرداخته می شود و بقیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی نیز بدلیل محدودیت های کرونایی، از طریق ویدیوکنفرانس در جلسه شورا مشارکت می نمایند.

استاندارمازندران گفت: مطالبه‌گری از دولت و افزایش انتظارات مردم از دولتمردان باید با توجه به محدودیت مالی و اقتصادی کشور و مطابق با مشکلاتی باشد که کشور با آن مواجه است.

حسین زادگان، افزود: دولت و کارگزاران دولتی در حد توان و شرایط اقتصادی و مالی کشور در حال خدمات رسانی هستند و تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی به کار گرفته اند.

وی گفت : ما هم به عنوان کارگزاران دولت در حد توان با برنامه ریزی در حوزه های عمرانی به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم که در دولت های گذشته و در زمان قیمت مناسب نفت به زمین زده شد و شاید بخش زیادی از این پروژه ها نیز به حق کلنگ زنی شد، ولی به دلیل محدودیت های مالی دولت ناشی از تحریم و اعمال بودجه بدون نفت، تکمیل آنها با اولویت بندی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: به هر حال دولت نیز چنانچه در شرایط خوب اقتصادی و مالی قرار داشت ، قطعا اجرای پروژه های بزرگ در سطح استانی و ملی را اجرایی می کرد، ولی با محدودیت های مالی ناشی از تحریم و وضعیت بد اقتصادی ، اولویت را به پروژه های مهم داده است و در مازندران نیز چندین پروژه مهم نیمه تمام مشخص شده و کارها برای تکمیل آنها در حال انجام است.

استاندار مازندران عنوان کرد: به هر حال دولت خدمات خود را در حوزه های مختلف با تلاش تمام مدیران انجام می دهد و تاکنون نیز خدمات دولت به خصوص در ماه های اخیر بارها مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و همه ما باید در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

حسین زادگان نیروگاه زباله سوز ، تالار مرکزی ، کتابخانه مرکزی و تصفیه خانه فاضلاب ساری و جاده دسترسی فرودگاه بین المللی دشت ناز را از مهم ترین پروژه های نیمه تمام چندین ساله شهرستان ساری معرفی کرد که در اولویت تکمیل قرار دارند و افزود: بعضی از این پروژه ها سال ها بدون توجه رها شده بود و در دولت تدبیر و امید با دریافت بودجه مورد توجه قرار گرفتند.

او با اشاره به این که موضوعات خوبی را در شهرستان ساری در دست پیگیری داریم، گفت: برخی از پروژه ها متاسفانه از پیشرفت مناسبی برخوردار نبود که با تزریق اعتبارات ملی و استانی، بویژه تزریق اعتبارات خوبی که در سفر اخیر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به آن ها صورت گرفت، گره این پروژه ها گشوده شد.

استاندار با اعلام این که اعتبارات تکمیلی سالن ۶ هزار نفری ماهفروجک، کتابخانه مرکزی و تالار فرهنگی ساری ابلاغ شده است، اظهار داشت: همچنین اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی فرودگاه ساری که سال ها پروازهایش لغو می شده، با تخصیص این اعتبار و تجهیز فرودگاه و استقرار سامانه ILS و سیستم های هشدار دهنده هواشناسی، مشکل رفع می شود و اطمینان سفر نیز افزایش می یابد.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که نیروگاه زباله سوز یکی از موضوعات مهم شهرستان ساری است، اظهار داشت: این پروژه هم از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و هم به لحاظ اعتباری از هیچ محدودیتی برخوردار نیست.

استاندار با اشاره به طرح هر استان یک پروژه، عنوان کرد: پروژه ای که در این طرح مورد لحاظ قرار گرفته است، نیروگاه زباله سوز ساری است که با تزریق اعتبار مورد نیاز بهر میزان به بهره برداری می رسد.

او با اعلام این که امسال تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است، ابراز داشت: سرعت این پروژه اکنون قابل قبول است و به دلیل عدم محدودیت اعتباری ان شاء الله این پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.