حضور نمایندگان اعضای کمسیون های تخصصی مجلس در ایلام

حضور نمایندگان اعضای کمسیون های تخصصی مجلس در ایلام باعث خیر و برکت برای استان خواهد شد/رئیس مجلس شورای اسلامی در راه ایلام

حضور نمایندگان اعضای کمسیون های تخصصی مجلس در ایلام باعث خیر و برکت برای استان خواهد شد/رئیس مجلس شورای اسلامی در راه ایلام - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

استاندار ایلام در دیدار نمایندگان مجلس با امام جمعه ایلام گفت: حضور نمایندگان اعضای کمسیون های تخصصی مجلس در ایلام باعث خیر و برکت برای استان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت : انشاءالله در هفته های بعدی میزبان یکی از نواب مجلس و در ادامه میزبان رییس مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
 وی ادامه داد: در این دید و بازدیدها اگر نمایندگان محترم مجلس به مشکلات استان اشراف پیدا کنند قطعا می توانند ما را در برطرف کردن آنها کمک و یاری نمایند.
سلیمانی‌دشتکی در ادامه به ایثارگری و مجاهدت ایلامیان در ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در ۸ سال دفاع مقدس استان ایلام با ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز و در مجموع ۵ درصد ایثارگری با اختلاف زیاد رتبه اول ایثارگری را در کشور دارد.
وی با اشاره به این مطلب که عمق نوار مرزی استان بطور متوسط ۵۰ کیلومتر و طول آن ۴۳۰ کلیومتر است، گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی استان ۲۴ ساعته زیر آتش و بمباران دشمن بود.
وی افزود: عادت چادرنشینی امروز مردم ایلام به روزهای جنگ و مقاومت برمی گردد، آنها در آن روزهای سخت ایستادگی کردند مهاجرت نکردند.
استاندار ایلام در ادامه گفت: به واسطه ۸ سال جنگ تحمیلی که عملا فرصت عمران و سازندگی در استان نبود امروز ایلام نیازمند توجه و کمک است البته در این بین نظام و دولت خدمات‌ ارزشمندی برای استان انجام داده است.
وی ابراز امیدواری کرد که حضور نمایندگان در استان باعث خیر و برکت برای استان شود، اضافه کرد: برای بیان مشکلات استان در سطح مجلس بخصوص برای بودجه ریزی سال ۱۴۰۰ که الان مقدمات آن شروع شده است این دید و بازدید های نمایندگان حائز اهمیت است.
استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از حضور نمایندگان کمسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در استان گفت: از فلاحی که بانی این کار بود و همچنین از بسطامی که در این کار حمایت کرد تا امروز مردم شریف استان میزبان نمایندگان مجلس باشند، تشکر می کنم.

منبع : وزارت کشور