حضور میدانی و جلسات تخصصی برای سرعت بخشی

حضور میدانی و جلسات تخصصی برای سرعت بخشی به تکمیل پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج به جد در دستور کار است

حضور میدانی و جلسات تخصصی برای سرعت بخشی به تکمیل پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج به جد در دستور کار است - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به عنایت رییس جمهور محترم، برای نظارت بر روند پروژه و رفع موانع احتمالی، طی جلسات و بازدید های مستمر، نسبت به تسهیل و سرعت بخشی به امور اقدام می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: طبق زمان بندی ای که پیشتر اعلام شده بود، مقرر شد فاز یک این پروژه تا پایان سال ۹۹ تکمیل شود و فاز دوم نیز در سال ۱۴۰۰ به سرانجام برسد.

وی افزود: بر این اساس، این تقاضا مطرح شد که با تامین اعتبار هر ۲ فاز پروژه انتقال گاز بویین زهرا به کرج تا پایان سال ۹۹ تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

استاندار البرز تصریح کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین گاز مصارف خانگی استان، شهرک های صنعتی امید البرز، نجم آباد، منطقه ویژه اقتصادی پیام، شهرک صنعتی کوثر، ۲۵ شهرک گلخانه ای و بیش از ۲ هزار واحد موجود، از فشار گاز پایدار بهره مند خواهند شد و تامین گاز استان تا ۵۰ سال تضمین می شود.

شهبازی گفت: در پاسخ این مکاتبه از سوی دکتر روحانی رییس جمهور خطاب به زنگنه وزیر نفت دستور “اقدام شود” صادر شده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به عنایت رییس جمهور محترم، برای نظارت بر روند پروژه و رفع موانع احتمالی، طی جلسات و بازدید های مستمر، نسبت به تسهیل و سرعت بخشی به امور اقدام می کنیم.