حضور بیش از ۲۵ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان

حضور بیش از ۲۵ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان

حضور بیش از ۲۵ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان زنجان - وبسایت مجمع استانداران

استاندار زنجان از حضور بیش از ۲۵ هزار عامل اجرایی در جریان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی درخصوص برگزاری انتخابات اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دوره از انتخابات، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه و ایجاد زمینه حضور مردم در انتخابات اتخاذ شده که یکی از این اقدامات، افزایش تعداد شعب اخذ رأی بوده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۰۶۳ شعبه اخذ رای برای نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است که در مقایسه با ادوار گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی در استان هستیم.
مقام عالی استان در ادامه با بیان اینکه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، استقرار شعب اخذ رأی در اقصی‌نقاط استان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در این رابطه با استفاده از خودروهای کمک‌فنردار صندوق‌های رای به نقاط صعب‌العبور نیز ارسال خواهد شد تا همه واجدان شرایط، امکان حضور در انتخابات را داشته باشند.
وی همچنین به برگزاری همزمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات ۴۸۵۰ داوطلب در حال رقابت برای حضور در شوراهای شهر و روستا هستند.
استاندار زنجان تصریح کرد: در سایه وحدت کشور پیروز می‌شود و در طول تاریخ نیز ثابت کرده انتخابات یکی از مولفه‌های ایجاد وحدت در کشور است.
وی با بیان اینکه برای شکوه و ارتقای وحدت باید حضور پررنگی در انتخابات داشته باشیم تاکید کرد: اتحاد را خون شهدا ایجاد کردند و باید با حضور در انتخابات این اتحاد را مستحکم‌تر کنیم.

منبع : وزارت کشور