جلسه مدیریت برق البرز تشکیل شد/البرز در گرمای کم سابقه اخیر کمترین تنش را در تامین آب و برق داشت/برنامه محور پیش رفتیم تا مردم در خصوص آب و برق دغدغه نداشته باشند/کمترین فرصت ها را برای خدمتگزاری نظام و مردم غنیمت می دانم

جلسه مدیریت برق البرز تشکیل شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بعنوان نماینده نظام و حاکمیت خود را موظف می دانم و متعصبانه اهداف و سیاست های دولت محترم را دنبال می کنم و در این خصوص کمترین فرصت ها را نیز غنیمت می دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در جلسه مدیریت برق استان که روز سه شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش، افزود: از تلاش هایی که مجموعه استان در راستای تامین آب و برق استان بویژه در شرایط بحرانی افزایش کم سابقه دمای هوا داشتند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: در این شرایط حساس مسئولان تامین نیرو استان را تنها نگذاشتیم و با تشکیل جلسات تخصصی و همچنین پیگیری و رایزنی از طریق وزارت نیرو، پشتیبانی های لازم را داشتیم چرا خود را در رابطه با تامین رفاه و آرامش مردم مسئول می دانیم.

شهبازی گفت: البرز جزو معدود استان هایی است که پیرو جلسه استانداران برای مدیریت برق استان نسبت به تشکیل جلسه مدیریت برق اقدام کرد که به دنبال این اقدام مدیریت صحیحی صورت گرفت و با کمترین تنش مواجه بودیم.

وی افزود: بعنوان نماینده نظام و حاکمیت خود را موظف می دانم و متعصبانه اهداف و سیاست های دولت محترم را دنبال می کنم و در این خصوص کمترین فرصت ها را نیز غنیمت می دانم.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از مهمترین چالش های توسعه تولید و صنعت و کشاورزی البرز تامین برق است ازاین رو باید طرحی جامع برای حل این مشکل داشته باشیم همانطور که طی ۳ سال گذشته اقدامات بزرگی پایه ریزی شد و اهم آن آغاز عملیات اجرایی اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت استان بود.

منبع:وزارت کشور