جان مردم اولویت فعالیت هاست / پیگیری برای واکسیناسیون همگانی

جان مردم اولویت فعالیت هاست

جان مردم اولویت فعالیت هاست / پیگیری برای واکسیناسیون همگانی احمد حسین زادگان با اشاره به این که مازندران در واکسیناسیون در صدر استان های کشور قرار دارد، بر پیگیری برای واکسیناسیون همگانی تاکید کرد و مهم ترین اولویت در فعالیت ها و برنامه ها را جان مردم دانست. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد حسین زادگان گفت: مازندران درصدرواکسیناسیون کشور قراردارد و همچنان این روند را پیگیر خواهیم بود.

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان که امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: تلاش های شبانه روزی پزشکان و کادردرمان در صفحات تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد. تلاشی همچون رزمندگان دفاع مقدس که برای سلامت وجان مردم پای کاربوده و هستند.

احمدحسین زادگان افزود: مدیریت بحران در این روزها به گونه ای انجام گرفت تا درمان مردم در استان با کمترین مشکل مواجه باشد و مشکلاتی همچون سایر استانها را شاهد نباشیم.

وی یادآور شد: دانشگاه های علوم پزشکی استان و کادردرمان در کنار سایر دستگاه های اجرایی، انتظامی، سپاه و بسیج تلاش کردند تا اوضاع با توجه به شرایط خاص مازندران در کشور مدیریت شود.

استاندارمازندران با بیان این که مدیریت کرونا در استان به دلیل حجم ورود و خروج جمعیت سیال با هیچ کجای کشور قابل مقایسه نیست، افزود: در ممنوعیت تردد با قاطعیت ایستادیم تا شرایط حساس کنونی را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این که اولویت اول جان مردم است و با وجود وابستگی معیشت مردم استان به گردشگران باید هردو حوزه مدیریت شود، گفت: همه در قبال کرونا مسولیت دارند و این موضوع تنها مربوط به دستگاه های دولتی نیست.

منبع:وزارت کشور