توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی هلال احمر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی هلال احمر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی بسته های معیشتی و بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان استانی توزیع شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر استان تاکنون طی سه مرحله بسته های معیشتی را بین نیازمندان و خسارت دیدگان ناشی از کرونا ویروس توزیع کرده است.
حسین کلانتری افزود: کمک های مؤمنانه در کشور و این استان نشان می دهد که دولت و مسئولان اجرایی نظام همواره به فکر مردم بوده و هنگام بروز مشکلات هرگز آنها را فراموش نمی کنند. وی اظهار داشت: تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع بیماری کرونا عده ای از مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش ملی کمک مؤمنانه و همت دولت این مشکلات تا حدودی کاهش یافته اند. کلانتری افزود: کمک‌ های مؤمنانه بیانگر نوعدوستی ملت ایران و مردم کهگیلویه وبویراحمد بوده و در این استان نیز حرکت های ارزنده ای انجام شده است. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیش بینی می ‌شود که تا پایان ماه رمضان امسال ۱۱۴ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان توزیع شود. فرمانده سپاه فتح استان نیز گفت: ۵۸ هزار نفر از آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان این استان تاکنون در سامانه دریافت بسته های معیشتی نام نویسی کرده اند. سردار حمید خرمدل اظهار داشت: توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز می‌ شود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم گفت: تاکنون ۲۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونای استان به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان توزیع کرده ایم. سید امان الله جهانبین افزود: ۱۰ هزار و ۸۰ بسته بهداشتی برای بیماران خاص استان توزیع خواهد شد، امدادگران هلال احمر علاوه بر توزیع این بسته ها بوسیله ۹ دستگاه کوچه ها و خیابانهای محل زندگی و جلوی منازل این بیماران را ضدعفونی خواهند کرد.
جهانبین اظهارداشت: در تلاش هستیم که با هماهنگی های لازم با سایر دستگاه‌ها همپوشانی صورت نگیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ایام کرونا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج و خاص استان واریز شد.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: کمک مومنانه یک احسان در ابعاد مختلف اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اثرگذار است.
وی خاطرنشان کرد از تلاش دستگاه های مختلف به جهت کمک مومنانه در شرایط کرونا ویروس به خانواده های آسیب دیده تشکر می کنم.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور